Akud ja patareid

Selle veebilehe (https://e5.ee) kaudu saab klient tellida endale patareisid ja akusid ning nendega seotud tooteid.
Akud on piiratud kasutusega tooted, mida ei saa tagastata 14 päeva jooksul juhul kui neid on kasutatud selle aja jooksul.

Tellimuse vormistamine

Meie veebipoes saate valida Teile vajalikud patareid ja panna need tellimiseks ostukorvi.
Saate tellida ka patareide kokkupanemist uutest akutest.
Tellimise etapil peate looma oma isikliku konto või sisse logima.
Kui teil  on juba konto meie poes olemas, siis isiklikule kontole minnes saate teha uue tellimuse või esitama päringu meie klienditoele.
Tellimuse vormistamisel valib Ostja vedaja - kättetoimetamisteenuse või osutab muule kauba kättesaamise viisile (isiklikult), tasub kauba eest ja kohaletoimetamise eest.

Ostmine ja tellimuse eest maksmine

Veebilehel on müügil akud ja akulaadijad.
Tellimuse eest saab maksta pangalingi (SEB, Swedbank), Paysera makserakenduse, pangaülekandega, Visa / MasterCard krediitkaardiga või PayPal makseteenuse abil.
Tellimust hakatakse täitma alles pärast kogu makse laekumist.

Turvalisusest krediidikaardiga tasumisel

Veebilehel e5.ee võib teostada tasu krediidikaardiga. Turvalisuse tagamiseks kliendi ja E-Commerce Payment Gateway vaheliste andmete edastamisel internetis kasutatakse 128-bitist salajast võtit (SSL – Secure Socket Layer turvaprotokoll), ning andmed, mis müüja ja Payment Gateway vahel liiguvad, allkirjastatakse elektrooniliselt, mis kokkuvõttes välistab selle, et kõrvalised isikud saavad neid kasutada või muuta. Müüjal omab küll juurdepääsu kaarditehingute aruandlusele, kuid samas puudub tal ligipääs kaardi tervele numbrile.
Kaardiandmete päringul kasutatakse SSL, MasterCard SecureCode, Verified by Visa kaarte.
Sisestatud kaardiandmeid müüja ei näe; internetileht suunab kliendi kaarditehingu teostamiseks Pankade Kaardikeskuse turvalisse keskkonda. Tasu teostamise hetkel toimub kaardiandmete sisestamine kaardi omaniku poolt Kaardikeskuse serveris olevasse andmebaasi, ning peale selle, need andmed säilitatakse Kaardikeskuse serveris.

Arved ja maksud

Kõik arved saadetakse alati e-postiga ja nad saadaval ka teie kontol.
Tellimuse vormistamise ajal kujuneb tellimuse dokument, makse laekumise ajal kujuneb arve.
Kaubad ja teenused on maksustatud käibemaksuga.
Eesti Vabariigi elanikele ja ettevõtetele on maksumäär 20%. Maksukohuslase numbri esitanud Euroopa Liidu ettevõtetele maksumäär on 0%.

Kättetoimetamise viis ja aeg

Akud ja patareid on piiratud ringlusega kaubad, kuna liitiumpatareid võivad olla ohtlikud. Akude transportimisel tuleb järgida mitmeid ettevaatusabinõusid.
Kohaletoimetamine on võimalik järmiste teenusepakkuja kaudu:
Itella Smartpost
Omniva.
Samuti saab tellimuse kätte Kotka kaubanduskeskuses (Pinna 21) kella 11.00-16.00 ketaste poest. Sel juhul on kohaletoimetamine tasuta.
Õigesti täidetud tellimuse korral võetakse tellimus vastu ja töödeldakse kohe pärast makse laekumist.
Kaup saadetakse kliendile hiljemalt kahe kalendripäeva jooksul alates tellimuse tasumise kuupäevast, välja arvatud juhul, kui tarneaja osas lepitakse kokku eraldi .
Tellimuse Pinna 21 punktis saate kätte järgmisel päeval pärast makse laekumist.

Kauba tagastamine

Ostjal on õigus puutumatu toode tagastada 15 päeva jooksul.
Kauba tagastamise korral palume esitada kauba kohta kviitung või arve, millel on märgitud ostu kuupäev,kauba seerianumber või kood.
Probleemide korral asendatakse defektsed akuelemendid või defektne toode uuega. Asendustoode jääb Compic OÜ omandisse.
Kauba ebaõige käitlemise korral on müüjal õigus garantiid piirata.
Müüja ei ole kohustatud garantii tagastamise eest tasuma postikulu, kui eelnevalt pole kokku lepitud teisiti.

Nõuete esitamine

Patareide / akude puuduse ilmnemisel on Ostja kohustatud defektist müüjale teatama nii kiiresti kui võimalik, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul pärast puuduse avastamist.

Isiklike andmete töötlemine

Teie isikuandmete töötlemisel lähtume GDPR-ist ja Eesti Vabariigi seadustest.
Poe konto andmetega täitmisel nõutud isikuandmeid võib edastada ettevõttele, kes teostab teie tellitud kauba tarnet, mis on tellimuse täitmiseks vajalik.
Ostja edastab veebipoele tegelikkusele vastavad andmed (nimi, kontakttelefon, tarneaadress või kodune aadress, e-post), mis vajadusel edastatakse kättetoimetamisteenusele, et täita kauba kohaletoimetamisega kaasnenud kohustusi.
Kauplusel on õigus kasutada Ostja aadressi reklaamimiseks (kui selleks on nõusolek) ja muuks Ostja teavitamiseks.
Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ja kasutamine, välja arvatud juhul, kui on vaja esitada lepingujärgne nõue või kätte toimetada tellitud kaup.
E-posti aadressi kasutamine müügisõnumite otsepostitusteks toimub ainult siis, kui Ostja on ennast püsikliendiks registreeritud ja tema nõusoleku andnud.
Juhul, kui Ostja kasutas veebivestlust, läbivad kõik vestluses edastatud andmed JivoSite'i serveri.
Meie ettevõte kasutab statistika saamiseks ka Google Analytics teenust ja selle kaudu töödeldakse osa anonüümsetest andmetest.
Tellimuse eest tasumisel toimub pankade vahel krüpteeritud andmete vahetamise teel.
Tarbija tagab oma isiklike pangatunnuste turvalisuse, neid andmeid ei säilitata veebipoe poolt.

Privaatsus ja kliendi õigused

OÜ Compic edastab kullerfirmadele Ostja isikuandmed, mis on vajalikud kliendiga kokkulepitud kohaletoimetamise teostamiseks.
OÜ Compic on huvitatud kõigi ostjatest tekkivate küsimuste ja arusaamatuste lahendamisest. Probleemide korral võtke meiega kohe ühendust telefonil +372 5035632 või e-posti aadressil support@e5.ee. Vastame hiljemalt kahe tööpäeva jooksul!
Kliendil on õigus pöörduda oma õiguste kaitseks tarbijakaitseameti poole.
Muid juhtumeid, mida pole eelpool kirjeldatud, reguleerivad Eesti Vabariigi seadused.

Force majeure  (vääramatu jõud)

E5.ee veebipood ei vastuta ostjale kauba kohaletoimetamisel tekkivate kahjude või viivituste eest, kui kohaletoimetamise viivitus on tingitud asjaoludest, mida veebipood ei kontrolli või ei ole ette näinud.